Integriti w budynku The Bailey

Londyński budynek The Bailey został wyremontowany w 2021 r. W budynku zainstalowano zintegrowany system zabezpieczeń oparty o rozwiązania Integriti firmy Inner Range.

The Bailey, pierwotnie zbudowany na początku XX wieku dla firmy kolejowej, wyróżnia się oryginalną fasadą, która zachowała oryginalny wygląd. Pozostała część budynku została przebudowana w 1999 r. zgodnie ze standardami biurowymi miasta. Niedawno zlecono odświeżenie budynku, a zarządzanie bezpieczeństwem i dostępem było częścią remontu. Zaplanowano system, który zapewni swobodny przepływ użytkowników i najemców przez recepcję, bez tłoku i kolejek. Wymagano zintegrowania inteligentnych elementów sterowania windami, aby użytkownicy mogli szybko dotrzeć do wyznaczonego piętra, a także zainstalowania dobrego systemu zarządzania gośćmi. Ważny był również dostęp bezdotykowy oraz domofony i drzwi sterowane kontrolą dostępu dla osób niepełnosprawnych, a także dla osób przybywających „po godzinach” oraz dla handlowców i dostaw. System dozoru wizyjnego należało zainstalować w strategicznych lokalizacjach.
Integriti Kontrola dostępu w The Bailey

Systemy zabezpieczeń w The Bailey zrealizowała firma Antron Security. Firma Inner Range dostarczyła podstawowy system zarządzania dostępem i bezpieczeństwem Integriti. System ten umożliwił firmie Antron zbudowanie rozwiązań realizujących wszystkie wymagania określone dla budynku The Bailey. Dzięki integracji wysokiego poziomu z windami upoważnieni użytkownicy są automatycznie kierowani do najszybszej windy jadącej na ich piętro.

Integracja sterowania windami

System Integriti jest powiązany z systemami sterowania windami Mitsubishi i systemem zarządzania gośćmi firmy Bluepoint. Windy są w stanie odczytać dane uwierzytelniające z kart zbliżeniowych lub telefonów komórkowych w punkcie odprawy użytkowników w recepcji lub w holu windy. Integracja windy, realizująca funkcję „kontroli miejsca docelowego” oznacza, że ​​oprogramowanie windy bierze pod uwagę rozmieszczenie wind w budynku i gdzie znajduje się „cel” użytkownika, jak również to, dokąd zmierzają inni pasażerowie. I na podstawie tych danych oblicza najszybszą windę dla każdego użytkownika.

Aby odwiedzający mogli uzyskać dostęp do wynajętych pięter w budynku, muszą zostać spełnione następujące warunki:

  • najemca tworzy spotkanie za pośrednictwem Bluepoint;
  • wiadomość e-mail jest generowana i wysyłana do skrzynki odbiorczej odwiedzającego, gdzie mogą oni utworzyć mobilną przepustkę z kodem QR i zapisać ją w portfelu smartfona;
  • po przybyciu gość używa do zameldowania swojego telefonu komórkowego (do zeskanowania kodu QR w zaproszeniu Bluepoint w recepcji);
  • zespół recepcyjny może następnie skierować ich do wind, które wyświetlają kabinę, do której powinni wsiąść, aby dostać się na spotkanie;
  • aby wyjść, gość przedstawia swój kod QR przy windzie lub czytniku drzwi, który informuje system, że gość wychodzi.

Integracja dozoru wizyjnego

W całym obiekcie zainstalowano kamery firmy Hikvision. Tworzą one przewodowy system dozoru wizyjnego, oparty na technologii IP. Są zintegrowane z systemem Integriti, co pozwala na inteligentne monitorowanie „przyczyny i skutku”. Protokoły systemowe automatycznie wyświetlają określone obrazy z kamer, które menedżerowie ds. bezpieczeństwa mogą przeglądać w odpowiedzi na alarmy. Nagrania mogą być przeglądane wraz z innymi informacjami z Integriti, takimi jak np. pozostawienie otwartych drzwi.

Końcowa opinia klienta o systemie Integriti

Richard Harvell, dyrektor techniczny, który zarządzał renowacją w The Bailey, powiedział:

„Byliśmy pod wrażeniem wyrafinowania i możliwości integracji urządzeń firmy Integriti, a także doświadczenia i staranności Antron Security w projektowaniu i instalacji systemu zabezpieczeń budynku, który spełnia wszystkie nasze oczekiwania”.